WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ

DOSTARCZA WCZEŚNIEJ NIEZNANYCH WRAŻEŃ!

VIRTUAL REALITY - OCULUS - 360

VR oculus
EFEKT WOW
Vr alt
INNOWACYJNA FORMA
vr oculus
IDEALNA JAKOŚĆ

Produkty VR – dostarczą użytkownikom nowych, wcześniej nieznanych wrażeń! Po założeniu gogli do wirtualnej rzeczywistości, użytkownik otrzymuje dostęp do specjalnie zaprojektowanego świata. Wszystko w nim jest atrakcyjne i ciekawe. Odbiorca aplikacji jest głównym bohaterem gry – stworzonej specjalnie dla niego. Gogle do wirtualnej rzeczywistości wnoszą nie tylko wartości promocyjne ale i poznawcze!

vr szpieg

APLIKACJE

Interaktywny świat 3D generowany w czasie rzeczywistym umożliwia nam interakcję z rzeczywistością wirtualną. Najlepszym przykładem są gry, ale powstaje coraz więcej aplikacji, za pomocą których możemy obejrzeć prezentacje produktowe, instrukcje montażu skomplikowanych urządzeń lub pokazać światy, których już nie ma.
Tworząc wirtualne środowisko w którym odbiorca ma możliwość pełnej interakcji, możemy w łatwy sposób przekazać treści lub emocje niedostępne dla innych mediów.

VIDEO 360

Technika polegająca na nagraniu specjalną kamerą dookólną (360*) przestrzeni. Później następuje montaż i postprodukcja materiału według scenariusza.
Video 360 jest odtwarzanym obrazem filmowym, który dzięki technice, daje odbiorcy możliwość wyboru obserwowanego fragmentu sceny przez naturalny odruch jakim jest obrót głowy.
filmy 360 santander
filmy 360 santander

VIDEO 360

Technika polegająca na nagraniu specjalną kamerą dookólną (360*) przestrzeni. Później następuje montaż i postprodukcja materiału według scenariusza.
Video 360 jest odtwarzanym obrazem filmowym, który dzięki technice, daje odbiorcy możliwość wyboru obserwowanego fragmentu sceny przez naturalny odruch jakim jest obrót głowy.
Virtual Reality Anga

ANIMACJA 360

Stworzenie unikalnego świata 3D – który zostaje wyrenderowany w specjalnym sferycznym formacie do animacji 360* i prezentowany na urządzeniac h VR jako nieinteraktywna prezentacja. Dzięki temu rozwiązaniu możemy stworzyć wirtualne środowisko, bez potrzeby rzeczywistego planu zdjęciowego. Daje dam to szerokie pole do prowadzenia uwagi widza, a jednocześnie kontrolę nad tym, jakie treści chcemy mu przekazać.

BODY TRACKING

Skanowanie całej postaci na chwilę obecna wymaga dodatkowych sensorów takich jak: Kinect 2, Rokoko, Percepction neuron lub innych do Motion Trackingu.
To rozwiązanie dostępne jest jedynie na platformy komputerowe, stacjonarne mimo to daje potężne możliwośći.
Body tracking
Body tracking

BODY TRACKING

Skanowanie całej postaci na chwilę obecna wymaga dodatkowych sensorów takich jak: Kinect 2, Rokoko, Percepction neuron lub innych do Motion Trackingu.
To rozwiązanie dostępne jest jedynie na platformy komputerowe, stacjonarne mimo to daje potężne możliwośći.

ŚWIATOWE DOŚWIADCZENIE

Z NASZYCH PRODUKTÓW KORZYSTAJĄ KLIENCI W 46 KRAJACH

POSZERZ SWOJE HORYZONTY O WIRTUALNY ŚWIAT

TECHNOLOGIA PRZYSZŁOŚĆI DOSTĘPNA JUŻ DZIŚ!

ZRÓBMY TO RAZEM!

kontakt@LUMINATOR.PL +48 600 26 71 59

Biuro:

Jana Długosza 3b

51-162 Wrocław

Dane do faktury
Luminator – Radosław Janicki
Komorniki – Wierzbowa 2
55-300 Środa Śląska
NIP: 913-151-76-42
Mbank: 79 1140 2004 0000 3002 5596 8162
tarcza finansowa 2.0